Roblek, June 25, 2007

Napovedan je bil nov vroč dan s temperaturami čez 30 stopinj, kot je bilo zadnje dni že v navadi. Če sva hotela z Martino priti do doma na Robleku pred neznosno vročino je bilo treba zgodaj vstati.
7:15 naročim taxi "Martina" k meni domov, zato kljub majhni zamudi začneva s hojo iz Drage pri Begunjah ob 8:10. Ob 8:50 sva na Planinci, malo pred 10:00 uro pa že pri domu na Robleku. Hoja je bila odlična, saj je celo pot v senci smrekovega gozda, tako da na vrhu v miru in ne preveč segreta spijeva eno pivce potem pa greva na Planinco še na MASOVNEK. Martina ga obožuje, meni je pa tudi dober. Seveda sem moral potem pojest še skoraj cele pol litra kislega mleka od Martine, da mi je bilo že kar malo slabo. Kmalu odrineva proti dolini in sva doma okoli 13 ure.

Kolesarska kondicija mi ni kaj dosti pomagala, saj sem imel naslednja dva dni tak musklfiber, da sem komaj hodil. Tudi Perskindol s katerim sem se masiral ni kaj veliko pomagal..

Tukaj pa še nekaj slik iz poti:





Ni komentarjev: